۱. این قالب ها از کجا تهیه می شوند؟

در اینترنت سایت های زیادی هستند که مشغول تولید قالب های وبلاگ هستند و این قالب ها برای تمامی سرویس های وبلاگنویسی طراحی شده اند ولی متاسفانه اکثر آنها برای سرویس وبلاگ نویسی بیان مناسب نیستند . از این رو ما این قالب ها را برای استفاده از سرویس وبلاگ بیان آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهیم.


۲. تگ طراح قالب ها به چه صورت است؟

قالب ها عموما از سایت های سرویس قالب تهیه و آماده سازی می شوند و مالکیت معنوی قالب ها ابتدا متعلق به همان سایت می باشد. شما تحت هیچ شرایطی حق حذف لینک و اطلاعات طراح قالب را ندارید! در قالب ها لینک طراح اصلی قالب٬ لینک همگام ساز قالب با سرویس بیان و لینک اچ تمز قرار داده شده است . چون این قالب ها توسط ما تبدیل می شوند پس ما مسولیت معنوی این قالب ها را برعهده داریم و خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی تگ طراح قالب را حذف نکنید . این کار انسانی و درست نیست. در صورت انجام این عمل نام شما در لیست قرمز ما به نمایش درخواهد آمد و تازمانی که تگ های طراح را قرار نداده اید در لیست خواهد ماند .


۳. می خواهم تگ طراح قالب را حذف کنم. چه کار باید انجام دهم؟


دو دسته قالب در وبلاگ قرار می گیرند. قالب هایی که از سایت های دیگر دریافت و همگام سازی شده و قالب های اختصاصی طراح های قالب.
قالب های رایگانی که از سایت های دیگر دریافت شده به هیچ عنوان چنین امکانی برایشان وجود ندارد. اگر اجازه نامه کتبی طراح اصلی قالب را دارید می توانید با پرداخت مبلع ۲ هزار تومان تگ همگام ساز را نیز حذف نمایید .
اما قالب هایی که توسط طراح های اختصاصی در این وبلاگ قرار داده شده اند می توانید با پرداخت مبلغ بیشتر به طراح تگ قالب را تنها برای استفاده خودتان حذف نمایید . برای این امر تماس بگیرید

۴. می خواهم تغییراتی روی کد قالب بدهم. آیا مجاز به این کار هستم؟
بلی. شما می توانید هر تغییراتی که دوست دارید روی قالب ها بدهید. این کار کاملا آزاد می باشد .
توجه داشته باشید که در صورت تغییرات دادن حق حذف نام طراح را نخواهید داشت!
تعویض کردن رنگ فونت ساختار قالب را تغییر نمی دهد و شما حق حذف تگ طراح قالب را نخواهید داشت.

۵. می خواهم قالب ها را ویرایش و با نام وبلاگ خودم منتشر کنم
این امکان را برای شما فراهم کرده ایم . شما می توانید قالب ها را ویرایش کرده و با نام اختصاصی وبلاگ قالب خودتان نمایش دهید.
توجه داشته باشید که این به معنی حذف کردن تگ طراح نیست . شما می توانید قالب را تغییر داده و بدون حذف کردن نام طراح و این وب٬ نام و آدرس وبلاگ خودتان را در قسمت طراح اضافه نمایید . شما تحت هیچ شرایطی حق حذف نام طراح اصلی قالب را ندارید .اما اگر دوست دارید می توانید با پرداخت ۶۰هزار تومان برای هر قالب نام همگام ساز آن را به طور کامل حذف کرده و نام خود را جایگزین نمایید. در این صورت تنها نام طراح قالب و نام شما در قسمت طراح قالب خواهد بود.


۶. آیا قالب های غیر رایگان را نیز می توانم ویرایش و با نام خودم منتشر کنم؟

خیر. شما می توانید از روش بالا قالب های رایگان را ویرایش و یا نام خود را به طراحان اضافه کرده و یا با پرداخت مبلغ نام همگامساز را حذف و نام خود را جایگزین آن نمایید . اما این تنها برای قالب های رایگان می باشد . برای قالب های غیررایگان شما تحت هیچ شرایطی حق تعویض آن و حق بازفروش آن یا حق قراردادن آن برای دانلود رایگان را نخواهید داشت .
شما حق انتشار هیچ قالب غیررایگانی را با نام خود نخواهید داشت

۷. قالبی را خریداری نموده و فقط قصد دارم برای خودم آن را ویرایش کنم. آیا می توانم آن را ویرایش کنم؟
بلی. شما بعد از خرید قالب مجاز هستید قالب را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید . توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در صورت تغییر دادن قالب شما حق حذف نام طراح آن را نخواهید داشت . اگر علاقه مند هستید که تنها در وبلاگ شما تگ طراح وجود نداشته باشد باید با طراح آن صحبت کرده و رضایت وی را جلب نمایید . در صورت عدم رضایت طراح شما هرگز حق حذف تگ طراح را ندارید.
ممکن است برخی قالب ها نیز حق تغییر را به استفاده کننده نداده باشند . قبل از خرید حتما به این مساله توجه داشته باشید

۸. می توانم با شما همکاری کنم؟
بلی . شما می توانید قالب های متنوع را آماده کرده و با نام اختصاصی خود منتشر نمایید . با ما تماس بگیرید